Który z wymienionych monitorow wybrac ?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:36:06 MET DST

Witam Sz. grupowiczów

Mam zamiar kupic nowy komputer , jednak nie moge zdecydowac sie który
monitor wybrac z trzech poniższych... 17'

Philips 107P20 ok. 1050 zł
NEC Fe750+ ok. 1200 zł
LG 795FT+ ok. 1000 zł

Z Lg z tego co wyczytalem na grupie zawsze byly jakies mniejsze lub wieksze
problemy.. geometraia mora..

Nec takze wyczytalem na grupie ze czasami zdaza sie ze sa jakies chwilowe
przygaœniecia obrazu ...

Philips ma w porównaniu z 2 powyższymi modelami najnizsze odswiezanie 1024 /
768 75hz , o dziwo napisane jest ze w wyzszych rozdzielczosciach 1280/1204
pracuje w 85 hz
Tak oto nie wiem co mam wybrac a jest to dosc wazne poniewaz monitorek bede
mial na kilka nstepnych lat..
A może jest jescze cos godnego uwagi do maxx 1200zł ?--

Pozdrawiam
tx za sugestie.
Piotrek23