Re: Opinia: Hyundai 17"

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:27:12 MET DST

> Witam !
>
> Przeglądając wcześniejsze wypowiedzi na temat monitorów 17" do 1000 PLN,
> głównie występowały : LG, Samsung,Sony,Ctx......Nigdzie nie natknąłem się na
> Hyundai-a. Czy możecie coś powiedzieć o modelach F770, F790. Czy coś z
> Hyundai-ami jest nie tak ? Czy po prostu nikt ich nie używa i dlaczego?
> Wyraźcie swoją opinię.

  Użytkuję monitora Hyundaia, ale 19" ImageQuest P910+. Ma małe wady, w wysokich
  rozdzielczościach 1600x1200x85Mhz występuje mora. Jest możliwość jej
  regulacji, ale kosztem ostrości. Geometria nie jest idealna; trochę naruszony
  pion linii po lewej stronie. Są to fabryczne ustawienia, bez regulacji (nie
  jest to, aż tak zauważalne, by się bawić regulacją). Zalety: równomierne
  rozświetlenie kineskopu, brak konwergencji, dobra ostrość, brak pompowania,
  złącze BNC, dużo parametrów do ustawiania, rozdzielczość 1600x1200 przy 85Hz,
  i atrakcyjna cena z 3 latami gwarancji door to door.
  Monitory Hyundai chyba niczym nie odbiegają od innych z tej klasy cenowej.
  Przy zakupie tak jak przy każdym innym monitorze trzeba go zobaczyć w akcji.
  F790 ma wyższą rozdzielczość zalecaną tj. 1280x1024x85Hz,
  a F770 1024x768x85Hz.
Rafał