Re: Labtec Wireless Mouse-opinia

Autor: Lukasz (lwysocki_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:54:41 MET DST

"Michał" <x86_at_o2.pl> wrote in message news:am4i26$jrv$1_at_news.gazeta.pl...
> Planuje kupic owa mysz. Chce jednak dowiedziec nastepujacych rzeczy
ktorych
> nie moge znalezc:
>
> 1) Na jaką maksymalną odległosc od odbiornika działa mysz?
> 2) Czy mysz po jakims czasie bezczynnosci usypia i zanim wróci do stanu
> nadawania to mija jakis okreslony czas?
> 3) Jak długo wytrzymują baterie przy codziennym uzytkowaniu?
> 4) Czy odbiornik umieszczany w gniezdzie myszy ps/2 (jest dosc sporych
> rozmiarów) nie przeszkadza we włozeniu wtyczki z klawiatury.
> 5). Inne wady i zalety....
>
> Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam, Michał

Czesc,

polecam Ci mysz TRUST 350 Wireles Optical Cradle (albo jakos tak) - dostepna
jest chyba jeszcze w Media Markt za 149zl. Super myszka optyczna, z
podstawka ktora pelni funkcje ladowarki, dziala spokojnie w odleglosci 2
metrow - wiecej tez, ale u mnie jest 2 metry bo komputer mam schowany a na
biurku tylko klawiatura, monitor LCD i mysz.

Pozdrawiam
Lukasz