Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Lukasz (lwysocki_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:48:53 MET DST

Czesc,

po lekturze wszystkiego co udalo mi sie znalezc na sieci, zdecydowalem sie
na Athlon XP 2200+.
Pomozcie mi do tego dobrac szybka i stabilna plyte glowna - w granicach max
1000zl.
Jesli ktos ma cos takiego na przedacz - prosze o kontakt.

Na razie zainteresowala mnie plyta AbitAT7-MAX2 - czy ktos wie cos na ten
temat?
A moze ktos ja ma na sprzedaz?

Pomozcie mi cos wybrac - nie spieszy mi sie, ale chce sobie w ciagu jakiegos
miesiaca albo dwoch zlozyc szybki komputerek.

Pozdrawiam
Lukasz
lwysocki_at_wp.pl