Re: Labtec Wireless Mouse-opinia

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:07:28 MET DST

Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości ...

> Planuje kupic owa mysz. Chce jednak dowiedziec nastepujacych rzeczy ktorych
> nie moge znalezc:

Ja co prawda nie mam dokładnie takiej myszy, ale mam tą z kompletu Cordless
Desktop Optical i ....

> 1) Na jaką maksymalną odległosc od odbiornika działa mysz?

U mnie jakieś 3 metry.

> 2) Czy mysz po jakims czasie bezczynnosci usypia i zanim wróci do stanu
> nadawania to mija jakis okreslony czas?

Można tak powiedzieć. Mysz po prostu coraz rzadziej "miga" w trakcie gdy jej nie
używasz. Jak myszą poruszysz to wychodzi z takiego stanu (trwa to dosłownie
ułamek sekundy i mi wogóle nie przeszkadza)

> 3) Jak długo wytrzymują baterie przy codziennym uzytkowaniu?

Mysz - około 2 miesiące, klawiatura - nie wiem, jeszcze nigdy nie wymieniałem
(zestaw mam od około 4 miesięcy).

> 4) Czy odbiornik umieszczany w gniezdzie myszy ps/2 (jest dosc sporych
> rozmiarów) nie przeszkadza we włozeniu wtyczki z klawiatury.

U mnie odbiornik jest na kablu, a nie bezpośrednio w gnieździe ...

> 5). Inne wady i zalety....

Za wadę mógłbym uznać te 2 miesiące w przypadku żywotności baterii myszy i
trochę cena, więcej wad nie stwierdzam. Zalet za to całe mnóstwo.
Ja jestem bardzo zadowolony z zakupu, choć na początku tak jak Ty zastanawiałem
się nad samą myszą, a w efekcie kupiłem razem z klawiaturą i Tobie polecam to
samo (no chyba, że masz już klawiaturę bezprzewodową).

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz