Re: [wycena] Nie mam zielonego pojecia...

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:48:35 MET DST

 Ogolnie nie narzekam :) Jednak chcialbym uniknac (za jakies pol roku)
 systuacji kiedy w ogole ni bedie nic wart :) nie , nie zgadzam sie. chętnie
przeszedłbym na taki sprzęt z Abita KT7A i Durona 1200

Dla mnie np. ta płytaka - ponoć najlepsza w swojeje - klasie to rarytas.
Gdybym nie zmieniał ostatnio sprzetu to pewnie ponegocjowałbym jeszcze
odrobinke...

 Tak z 800 pln mysle ze bylaby rozsadna cena nie? :) Za calosc jako zestawik
 :)
 800 to dobra cena
rafał