Re: Tani Notebook CA 6800 w Auchan

Autor: Ronaldo Immortalis (imek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:53:08 MET DST

> Tak tylko JA nigdy nie kupuję z drugiej ręki a już na pewno nie takie
rzeczy
> jak laptopy i komórki.

jesli przetestujesz sprzet, i dziala, to bedzie dzialal.
poza tym ThinkPady wykazuja sie niemal zerowa awaryjnoscia

> Myśłisz że dlaczego tak chętnie są kradzione ???
> Zawsze znajdą się chętni ...

notebooki o ktrych pisalem sa kupowane z firm.

> Po drugie jeśli porównujesz PIII 450 z Celeronem Tualatinem 1,1 GHz w
> drozszym i w dodatku używanym IBM-ie sprzed 3 lat....

No tak, porownanie nie za bardzo trafione.
Ale jestem - niestety - pewien, że ten IBM, czy Toshiba przeżyja CA...

> Może i tak może i nie.
Oby nie.

Obiecuje że jak coś poleci od razu Was poinformuje.
Mam nadzieje, ze nie bedziesz mial ku temu okacji :)