Ziknął cd-rom w systenmie Pomocy!

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:51:10 MET DST

mam pytnia (wiem ze bylo , ale bez jasnej odpowiedzi)

otz
:zainstalowalem windows 98
i instalowlem sterowniki do kart (live , detonatory ) i na koncu
sterownik lexmarka i po nim starcil sie cd rom,
w biosie i dosie jest , tylko w windowsie go wcielo
zan ktos rozwiazanie problemu?
(windows go nigdzie nie widzi)
pomocy (sory ze moze ntg i ze bylo ale potrzebuje rady {koputer nalezy do
ładnej koleżankia jej obiecałem ze go naprawie:) })

dzieki za odpowied