Problem z MBR?!

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:10:28 MET DST

witam

po skopiowaniu partycji z dysku seagate 3,2 GB (jadna byla na calym
obszarze) na fujitsu 6,4 GB (tam mialem jadna podstawowo pri2 z win98)
pojawil sie problem z uruchomieniem systemu z dysku fujitsu 6,4wlasnie z tej
partycji - wyswietlilo sie "missing operation system", a takze nie byla
widzialna partycja ktora skopiowalem na ten dysk z seagate 3,2 GB - wiec
odpalilem fdiska - widzial wszystko - po resecie to samo - odpalilem
fdisk/mbr -- teraz poprawa bo widzi dyski obydwa - ale nadal nie uruchomi
sie z tej partycji na ktorej mialem wczesniej wgranego windowsa 98 - tyle ze
tym razem wisi komp bez komunikatu o braku systemu operacyjnego na partycji,
natomiast skopiowana partycja z dysku 3,2 bootoje sie i uruchamia sie
windows (tyle ze to win z tamtego dysku i z innego kompa)

mam nadzieje ze nie zamotalem zbytnio - w kazdym badz razie wydaje mi sie ze
sie cos w mbr pochrzanilo
- czy da sie to jakos naprawic? -
dodam ze na partycje ktora kopiowalem mialem zostawione 5GB

z gory thx