Re: Napełnianie kartridży do drukarki atramentowej- pytanie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:02:03 MET DST

benek napisał:

>nie wiem czy dobrze sie rozumiemy - co innego ta malutka dziurka na srodku
>zasobnika, a co innego dzurka (w porownaniu z ta 1 to dzura) do uzupelniania
>tuszu !!!

tak - dokladnie, chyba ze masz na mysli cardridge colorowy; tam
rzeczywiscie nie ma juz wentylka do napelniania, ale wystarczy oderwac
taki niebieski kapturek i jest okay;

natomiast zasobnik black ma diurke na gorze /z wentylem/ i dziurke na
dole no i dysze /tzn. ja nie dysze, ale zasobnik ma dysze/;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?