Re: jaki dysk - 5400 RPM

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:55:28 MET DST

Paweł Ignatowicz do pl.comp.pecet napisał(a):
> Ja też polecam Maxtory. Miałem do czynienia z naprawdę wieloma dyskami (nie
> tylko IDE) i jeszcze jakiś czas temu bez wahania poleciłbym Ci IBM, ale po
> tym jak mi kilka padło jeden po drugim nie zrobię tego. Mógłbym także
> zaryzykować i polecić Ci Seagate U6 (nie zman przypadku aby komuś padł).

mi. miał trochę badów schowanych (viva energetyka) w geometrii dysku i
poszedł z pomocą ręki boskiej na gwarancję, która miała 24 miesiące, a
dysk miał ich 23... ale tutaj zawiniła energetyka, robiłem image płytki
i trochę tam szarpał i nagle była szpilka, aż mi mocniej lampka nocna
zajaśniała :^) a potem 5 min braku prądu

tak czy siak dysk był naprawdę pancerny i seagate Uxx jest dyskiem,
którego człowiek się nie boi upuścić w porównaniu do np. maxtora d540x.
mój seagate U10 sobie w 2 miesiącu życia spadł ze schodów i nic mu nie
było :^) *KOMPLETNIE*. stoczył się po schodach piętro w dół...

minusem seagate'ów jest rozrzut z głośnością. czasem trafi Ci się model,
który jest prawie tak cichy jak maxtor, a czasem trafi Ci się pilarka
kątowa lub piskacz...

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|