Re: jaki dysk - 5400 RPM

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 15:10:11 MET DST

Użytkownik "Giskard" napisał w wiadomości ...

> A ja zdecydowanie polecam Maxtory. Mam 40GB 5400 obrotów od 1.5 roku,
> dysku
> w ogóle nie słychać. Ostatnio składałem kompa, dysk 60GB Maxtora 5400
> obrotów, także cichutki, no problemów. Co do swojegokompa to mogę
> powiedzieć, że chodzi on praktycznie 24godziny na dobę.

Ja też polecam Maxtory. Miałem do czynienia z naprawdę wieloma dyskami (nie
tylko IDE) i jeszcze jakiś czas temu bez wahania poleciłbym Ci IBM, ale po
tym jak mi kilka padło jeden po drugim nie zrobię tego. Mógłbym także
zaryzykować i polecić Ci Seagate U6 (nie zman przypadku aby komuś padł).

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz