Odp: jaki dysk - 5400 RPM

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 15:26:08 MET DST

> którego człowiek się nie boi upuścić w porównaniu do np. maxtora d540x.
> mój seagate U10 sobie w 2 miesiącu życia spadł ze schodów i nic mu nie
> było :^) *KOMPLETNIE*. stoczył się po schodach piętro w dół...

moj U6 40GB tez stoczył sie ze shodów, co prawda był w tym plastikowym
opakowaniu, ale z drugiej strony to było 6 marmurowych shodów i co?
i nic mu sie nie stalo

pozatym moj Seagate dziala od ponad roku i jestem zadowolony
kiedys mialem Seagate 840MB przez 5 lat i też chodził bez problemów (ale w
końcy go sprzedałem)

polecam