Re: POMOCY padł dysk SCSI i tyka

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.zonet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:55:43 MET DST

> Czy musi być -30 stopni, czy wystarczy -18...20 jak w zwykłych
zamrażarkach?
> Przynajmniej według mojej wiedzy tyle osiągają.

NIe musi byc -30 stopnie, strzelilem te wartosc "z kapelusza", w przypadku
jednego twardziela skorzystalem ze zwyklego zamrazalnika lodowki ,
zamrazanie ustawione na max.

Metoda jest skuteczna tylko w przypadku uszkodzenia mechanicznego, ktore
wystapilo samoistnie. jesli dysk upadl na ziemie lub np. uszkodzony jest
silnik lub elektronika sterujaca praca dysku to ta metoda nie zadziala.

Robert P.