Re: POMOCY padł dysk SCSI i tyka

Autor: arekks (szpital_at_post.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 11:20:46 MET DST

Użytkownik "Robert P." <zyx1_at_poczta.zonet.pl> napisał w wiadomości

cut
> NIE BEDZIE gorzej niz jest w tej chwili. Mozesz wierzyc lub nie ale
> gwarantuje, ze udalo mi sie uruchomic w ten sposob 4 twardziele , 2
dzialaly
> do nastepnego wylaczenia, ale wszytskie dane udalo sie odzyskac, pozostale
> dwa dzialaja do dzis. W tej chwili pracuje na IBM DPTA 20 GB, ktory po
> awarii dzila ajuz 2 miesiace.

Dziękuję, chciałem upewnić się, że to nie żart.
Niedługo zdecyduję, co dalej.

Czy musi być -30 stopni, czy wystarczy -18...20 jak w zwykłych zamrażarkach?
Przynajmniej według mojej wiedzy tyle osiągają.

Ps.
Spec-firma ze względu na cenę nie wchodzi w grę (biedny, zadłużony powiatowy
szpital ---> dlatego IBM Pentium 90 32 MB RAM jako serwer i SCSI 1 GB -->
prehistoria -->niestety konieczność wobec twardej ekonomii prowadzonej
względem publicznej służby zdrowia)