Re: Duzy dysk logiczny w win98 i znikajace dyski logiczne

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 11:21:26 MET DST

Użytkownik <slash_at_nospame-con.pl> napisał w wiadomości

> Zgadza sie Ranish P.M. jest bardzo dobrym narzedziem. Ale czy na pewno
> win98se nie ma ograniczen co do wielkosci dysku logicznego?
> Po utworzeniu partycji wiekszej od ~ 64GB scan disk wyrzuca komunikat
> ze "za malo pamieci ... etc".

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q243450 -
problem z BIOS-em Phoenixa.

> Ramu jest w komputerze 448 MB
> Tak samo 'format' nie formatuje calego dysku tylko 48GB.

Bez obaw, formatuje, tylko źle wyświetla jej wielkość. Analogiczny
problem jak z fdiskiem.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q263045

> Norton disk doctor pokazuje ze zaistnialy jakies bledy w tablicy
> partycji. W/g mnie za duzo tu roznych dziwnych bledow... cos jednak w
> tym 98 musi byc nie tak.

NDD potrafi podnosić fałszywe alarmy, tym się nie sugeruj (i nic nim nie
naprawiaj w tablicy partycji, oczywiście, bo możesz ją sobie "niechcący"
wyzerować. . .).

M.