moje PCI - bios

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 11:41:02 MET DST

Zamierzam przetaktowac swojego celka 600 na jakąś wyższą częstotliwość. Proc
ma doskonałe chłodzenie więc chciałbym go puścić co najmniej na jakieś
800MHZ. Problem w tym, że mam na stałe wszyte kilka mnożników tzn:
 - procek - 9x FSB
 - częstotliwośc pracy PCI = 0.5 x FSB
 - częstotliwość pracy pamięci RAM = 1.5 x FSB
 - częstotliwość pracy AGP = FSB
czyli jak podniosę FSB do 80MHZ to na PCI idzie 40 MHZ, a na RAM 120MHZ.
Ramem się nie przejmuje boję się jednak o karty PCI (u mnie to sieciówka
Compexa oraz - co najważniejsze - SB Audigy - nie chcę mu zaszkodzić).
Bios nie umożliwia mi modyfikacji mnożnika dla PCI (jest to Award). Pytanie:
czy można w jakiś sposób zmodyfikować/dostać się do ukrytych opcji biosu w
mojej płycie? Płyta głowna FastFame 3IEF na i815EB (B-step).
Pozdrawiam!