Re: Duzy dysk logiczny w win98 i znikajace dyski logiczne

Autor: slash_at_nospame-con.pl
Data: Tue 17 Sep 2002 - 09:37:32 MET DST

Michal Kawecki <kwinto_at_2com.pl> wrote:

> Nie chodzi o ograniczenia systemu, tylko narzędzia jakiego używasz.
> Oryginalny fdisk ma błąd powodujący "przekręcenie się" licznika powyżej
> 64GB. Partycję da się założyć, ale widzieć będziesz wielkość dysku minus
> 64GB. Można sobie ściągnąć poprawkę z MS, ale po co, skoro masz inne,
> znakomite darmowe narzędzie - Ranish Partition Manager...

Zgadza sie Ranish P.M. jest bardzo dobrym narzedziem. Ale czy na pewno
win98se nie ma ograniczen co do wielkosci dysku logicznego?
Po utworzeniu partycji wiekszej od ~ 64GB scan disk wyrzuca komunikat ze
"za malo pamieci ... etc".
Ramu jest w komputerze 448 MB
Tak samo 'format' nie formatuje calego dysku tylko 48GB.
Norton disk doctor pokazuje ze zaistnialy jakies bledy w tablicy partycji.
W/g mnie za duzo tu roznych dziwnych bledow... cos jednak w tym 98 musi
byc nie tak.

slash