GA7VRX - bios

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 00:13:21 MET DST

Czesc!

Mam kilka pytan.
Mianowicie bios nie trzyma mi ustawienia fsb, gdy zmieniam na 110 dziala ok,
po resetach tez. Natomiast, kiedy wylacze komp na dluzej (noc) wraca z
powrotem do defaultowego ustawienia. Podejrzewalbym baterie, ale wszystkie
inne ustawienia zostaja niezmienione.
Nastepnie: czy ktos wie jak na tej plycie zmienic dzielnik dla PCI i AGP, bo
przy zmianie fsb na ww 110 Sandra wypisuje mi: warning: PCI/AGP frequency is
too high, set it lower - czy jakos tak
Za info z gory thx

--
pzdr