Re: Jak pogodzic SIMM i DIMM ?!

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_o2.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:13:33 MET DST

Widzisz, swego czasu korzystałem z P150 na łycie z chipsetem VX. I miałem w nim 2x8MB
SIMM oraz 1x32MB DIMM = 48MB RAM. Wszystko działało stabilnie przez ponad rok czasu!
Goście z serwisu, którzy instalowali mi pamięć (byłem jeszcze lamerem;) nie chcieli
nawet spróbowac czy obie pamięci ruszą razem, a jak ruszyło, szczęki jeszcze przez 10
minut mieli otwarte ;) Więc proszę bez pierdół, że nie można tych dwóch pamięci razem
wsadzić!!!

Użytkownik "krzyss" <krzyss_at_krzyss.com> napisał w wiadomości
Użytkownik Piotr napisał:

> Jak ktos ma jakis pomysl to niech pisze !

To tak jak bys chcial jezdzic na rowerze w rolkach na nogach nie da sie
!!! albo rybki albo akwarium :)
Stosuj tylko jeden rodzaj pamieci...

--
[ ------- krzyss_at_krzyss.com --- www.krzyss.com ------- ]