Re: Pasta - silikon a srebro

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:04:00 MET DST

Użytkownik "Marx" <qqrydza_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Chcialbym sie dowiedziec czy pasta (w strzykawce) bundled z wiatraczkami
> TITAM D5 costam to naprawde z dodatkiem srebra ?

Jesli tam naprawde jest srebro, to sa to naprawde sladowe ilosci..

> Jesli tak to jaka moze byc roznica przy zastosowaniu zwyklej pasty
> silikonowej a tej "srebrnej" ?
> Jaka roznica w stopnich ?

Rowniez mam Titana D5TB - jak wiadomo ma on regulacje obrotow w zaleznosci
od temperatury.
U mnie zauwazylem nast. zmiane: po zastosowaniu "srebrnej" pasty ze
strzykawki o wiele lepiej jest odprowadzane cieplo do radiatora, niz w
przypadku pasty silikonowej. Temp nie spadla moze o kilka stopni (gora
jakies 2), ale jest o wiele ciszej, gdyz Titan nie rozkreca sie juz do 3400
obrotow, lecz 2900-3100 max, tak wiec warto zaaplikowac te paste; klopot
moze byc jednak pozniej przy czyszczeniu powierzchni procesora w razie np.
sprzedazy.

Pozdrawiam,
Mariusz M.