Re: co sadzicie o ofercie?

Autor: Adam CCS (color7as_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:05:02 MET DST

Jeśli z Vobisu to tylko gotowy zestaw jak w folderach.
Ewentualnie można coś dołożyć (dysk, kartę i.t.p)
Gwarancja minimum 2 lata.
Przy 3 letniej można brać, nawet jeśli w środku coś spartolą
to będą musieli naprawiać, a za 3 lata to i tak trza będzie kompa wymienić
na nowszy.
Ważny jest szybki i bliski serwis. W moim przypadku wywiązywali się.
Ale jak masz kogoś, kto sprawdzi sprzęt przy zakupie to nie zaszkodzi.
Nie wolo jednak takiej osoby potem obciążać, gdyby coś było nie tak.
(chyba że doradzi za pieniądze)
Adam

Napewno można złożyć samemu lepszy za te pieniądze ale trzeba się znać
a gdyby tak było to nie pytałbyś o opinie.