Re: ramki HDD - standard ?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 12:55:22 MET DST

Raffa wrote:
> i tu nasówa mi sie ze ich wszsytkich razem porąbalo ..... (producentów
> ramek) - teraz planuje zakup nowej ramki i poniewaz kumplowi tez sie walnęla
> pójdziemy razem i kupimy takie same ,a i jeszcze do roboty tez musze kupic
> taka sama bo dysk prawie co dzien nosze i tez juz zalatwilem kilka
> kabli -----
Z tego powodu przestałem nosić dysk w kieszeni-robi u mnie ona tylko
za miedzymordzie. Dysk noszę w pudełku Sea Shell Seagate'a-mniejsze,
wygodniejsze, jak się zniszczy to nie będzie wielka strata no i
podobno zwiększa odporność na wstrząsy-mój Seagate 120MB po upadku w
takim pudełku z ponad metra na glebę chodzi git do tej pory(prawie
rok).
> a tak przy okazji to chyba nawet dysk mozna spalic po takim zabiegu jka na
> dane pójdzie np. +12 V co ???
Nie tylko dysk ale również kontroler na płycie głównej. Znajomy kiedyś
właśnie tak załatwił dysk i płytę.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)