ramki HDD - standard ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:25:39 MET DST

Co za cholerstwo z tymi ramkami do HDD IDE (tzw. "kieszenie")

niby styki takie same ale :
- oczywiscie fizycznie nie każda szuflada wejdzie w każdą kieszeń
- to jeszcze zeby bylo fajniej rozmieszczenie sygnałów danych i zasilania na
gniezdzie tez jak kto chce

zeby bylo zabawniej - posypala mi sie kieszen (wtyczka przestala lączyc) po
tym jak za każdym razem kiedy inose dysk do kumpla i tak musze przekladac
cysk z mojej do jego szuflady bo fizycznie nie pasują
no wiec kupilem ramke zwyklą i postanowilem odkręcic tylko gniazdo z kablami
od nowej szuflady i przykręcic do starej (łądnej stylistycznie i
f-cjonalnie, bo np. posziada 2 diody power i sygnal) i jakiez mije
zdziwienie bylo jak komp po odpaleniu gasł .. (total zwis zasilacza - jakis
bezpiecznik)

i tu nasówa mi sie ze ich wszsytkich razem porąbalo ..... (producentów
ramek) - teraz planuje zakup nowej ramki i poniewaz kumplowi tez sie walnęla
pójdziemy razem i kupimy takie same ,a i jeszcze do roboty tez musze kupic
taka sama bo dysk prawie co dzien nosze i tez juz zalatwilem kilka
kabli -----

a tak przy okazji to chyba nawet dysk mozna spalic po takim zabiegu jka na
dane pójdzie np. +12 V co ???