Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: El Diablo (smellspirit_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 17:49:20 MET DST

Użytkownik "ChOpLaCz" <choplacz_at_kki.net.pl> napisał

> Teraz sprawa zamknie sie mysle w:
> HP 920/940/960 i o dziwo zaciekawila mnie oferta
> Epsona C70. Nie moge zapominac, ze zasadniczym skladnikiem
> przy wyborze jest dla mnie cena urzadzenia. Z tego co widze,
> HP940 i EpsonC70 to jeden przedzial cenowy. Ktora lepsza? :)
> HP tusze "laczone" - Epson dzielone. Epson stosuje pizo.
> Jak to sie jednak w praktyce sprawuje, nie wiem :).
> Ponoc EpsonC70 pieknie drukuje foty, ale kuleje juz w predkosci
> wydruku i kiepski jest przy grafice i txt.
> Cos mi rozjasnicie? ...jesli znajdziecie czas i cierpliwosc :)
> ---

Od paru lat mam drukarkę Epson Stylus Photo 700
Jestem bardzo zadowolony z wydruków grafiki, tekstu (papier zwykły)
zdjęć (na papierze Epson Photo Qyuality Glossy Paper)
Nie znam nowych modeli z serii Photo i ich możliwości
ale wydaje mi się, że warto było by zwrócić uwagę na te drukarki
...nie pomijając oczywiście produktów innych firm :))

pozdrawiam :)