Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: ChOpLaCz (choplacz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 23:05:27 MET DST

> Generalna zasada HP brzmi: im tansza drukarka, tym drozszy tusz.

Mam rozumiec, ze nawet miedzy poszczegolnymi modelami serii
HP 9xx beda roznice w cenie tuszu? Zreszta mniejsza, bo z czasem
zapewne i tak stosowal bede tansze zamienniki.

Jesli juz o tym mowa. Jakie macie doswiadczenia z "samodzielnym
nabijaniem" zasobnikow? Plusy, minusy, wypadki...

---
> Zwykle roznica polega na tym, ze drozsze drukarki akceptuja glowice
> standardowe i glowice o polowkowej pojemnosci tuszu, natomiast tansze
> tylko te polowkowe. Cena polowkowej
                                 (ciach opis roznic glowic)
Wydaje mi sie, ze obierajac "z gory" ewentualnosc " nabijania
zasobnikow, wybor przez wzglad na cene zasobnikow (glowic)
moge pominac (?). Dobrze mysle...?
---
> Wymieniles 3 modele z roznych serii.
Teraz sprawa zamknie sie mysle w:
HP 920/940/960 i o dziwo zaciekawila mnie oferta
Epsona C70. Nie moge zapominac, ze zasadniczym skladnikiem
przy wyborze jest dla mnie cena urzadzenia. Z tego co widze,
HP940 i EpsonC70 to jeden przedzial cenowy. Ktora lepsza? :)
HP tusze "laczone" - Epson dzielone. Epson stosuje pizo.
Jak to sie jednak w praktyce sprawuje, nie wiem :).
Ponoc EpsonC70 pieknie drukuje foty, ale kuleje juz w predkosci
wydruku i kiepski jest przy grafice i txt.
Cos mi rozjasnicie? ...jesli znajdziecie czas i cierpliwosc :)
---
Poki co, dziekuje wszystkim bardzo
ChOpLaCz