Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: menda (redline_at_nyc.com)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 21:43:57 MET DST

"ChOpLaCz" <choplacz_at_kki.net.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam wszystkich.
>
> Jestem w przededniu zakupu drukarki.
> Los splatal mi jednak figla. Znajomy podarowal mi zupelnie
> free swoja stara HP710C. W pelni sprawna, ale bez tuszow.
> Mam wiec dylemat i pytanie pytanie.
> Czy warto w nia "inwestowac" (zakup nowych tuszow), czy
> nalezaloby sie rozejrzec za nowszym modelem. Chcialbym
> miec drukarke potrafiaca na uzytek domowy drukowac zdjecia
> w miare najlepszej jakosci (max jakosc+papier foto = fotki
> wsadzone w album trudne do odroznienia od "orginalu).
>
> Czy ta drukarka potrafi temu sprostac?
> Jesli nie, jakiego modelu szukac?
> [...]

polecam na domowy uzytek EPSONA C70 lub C80.
i oczywiscie papier foto np:
'epson premium glossy photo paper'
lub tanszy: 'epson photo paper'.
ja osobiscie lubie papiery 'semi matt',
ale zdjecia wnukow jak beda na polysku to
Babcia z pewnosca bedzie zachwycona.

ceny znajdziesz na stronach EPSONA

pozdrawiam - menda
redline_at_nyc.com