Be6 II + seagate u6 + hpt 370 + xp

Autor: Blazej (zeju_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 15:08:32 MET DST

Witam

Nie jest to pierwszy post w tej sprawie, ale na razie nic nie pomogło. Mam
problem z hpt 370 na abit be6 II v.1.2 i seagate u6 40Gb.
Sterownik ten jest prawdopodobnie przyczyna , która powoduje że nie mogę
zainstalować xp-ka. Wywala mi niebieski ekran, podając mi za przyczyny
niepowodzenia: uszkodzenie dysku bądź kontrolera lub zawirusowanie. Z 3
tylko kontroler wchodzi w gre. Ostatnio czytałem posta kolesia który miał
podobny
problem na 366.
I stąd pytania:
1. Jak wyłączyć hpt bez całkowitego wyłączania udma i gdzie tego szukać w
biosie?
2. Czy do zainstalowania nie wystarczyłby upgrade biosu (mam wersje o
symbolu RW)?
3. czy można upgradować bios samego hpt bez upgradu całej płyty (znalazłem
biosy ale do kart PCI z hpt)?
4. Czy oba kontrolery napłycie chodzą pod hpt?

z góry dziękuje

--
pzdr
Blazej