Re: Be6 II + seagate u6 + hpt 370 + xp

Autor: Tomek (tpirat1_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 15:57:03 MET DST

Wlasnie sciagam sterowniki do tej plyty
http://fae.abit.com.tw/eng/download/driver/i_intel_p3.htm#BE6
ja bez sterownikow rozwiazalem sprawe tek ze przelaczylem dyski na konroler
33 i poszlo bez problemow po doinstalowaniu sterow przelaczylem spowrotem i
to dziala!!.
Mozesz uaktualnic bios tez jest gdzies na tych stronach ktore Ci podalem tez
pobieralem.
Mam pytanie jaka masz karte dzwiekowa?
Ja mam SB live i nie mam dzwieku:( tez szukam odpowiednich sterow moze takie
masz??
pozdrawiam
Tomek