Re: Be6 II + seagate u6 + hpt 370 + xp

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 15:18:52 MET DST

-~*Blazej*~- <da whatever>

> 1. Jak wyłączyć hpt bez całkowitego wyłączania udma i gdzie tego
> szukać w biosie?

Jak wylaczysz HPT (da sie w biosie) to system przestanie widziec dyski
podpiete do tego kontrolera.

> 2. Czy do zainstalowania nie wystarczyłby upgrade biosu (mam wersje o
> symbolu RW)?

Musisz zdobyc przerobiony bios do Twojej plyty (poszedl na priva) z
nowym biosem do HPT i nowe sterowniki (tez poszly na priva).

> 3. czy można upgradować bios samego hpt bez upgradu całej płyty
> (znalazłem biosy ale do kart PCI z hpt)?

Nie.

> 4. Czy oba kontrolery napłycie chodzą pod hpt?

Nie. Drugi kontroler to zwykly BX-owski kontroler UDMA/33 Intela. Mozesz
takze przepiac dysk na ten kontroler i w ogole zapomniec o sprawie.

Pozdro

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."