Re: Jaka nagrywarka x40 - LiteOn czy LG ?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 17:20:19 MET DST

Pszemol wrote:

> Może testowali starszy model i od tamtego czasu
> LiteOn się poprawił w tej dziedzinie?
Moze, aczkolwiek szczerze piszac, w to watpie.

W wiadomosci na ktora odpowiadales byl nastepujacy
fragment, cytuje: "Niedawno w którejś gazetce był test
nagrywarek".

Niedawno dla mnie jest pojeciem obejmujacym okres
do 2-3 miesiecy.

Twoje zastrzezenie o poprawie jakosci byloby sluszne
gdyby gazeta testowala naped opracowany/sprzedany
dawniej niz rok temu. Dawniej niz rok temu, gdyz
dopiero od napedu o predkosci nagrywania 24x firma
LiteOn osiagnela wysoki poziom, wczesniejsze modele
rzeczywiscie byly dennne.

Przy czym pod pojeciem "dennosci" rozumiem slaba
korekcje bledow, ponadprzecietna awaryjnosc, ogolna
kulture pracy etc.

Z "ostatnio" produkowanych nagrywarek od poziomu
odstawal jedynie model LTR-32123S (32x) ktory w
odroznieniu od pozostalych z nieznanych powodow
nie potrafi(l) nagrywac plyt 99 minutowych, i byla to
jego jedyna wada.

> Niestety nie pamiętam... Dawno już kupowałem swoją.
Aha.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and