Re: Jak pogodzic SIMM i DIMM ?!

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.com)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 08:05:23 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:am2pmm$459$2_at_news.tpi.pl w którym krzyss napisał(a):

> Wiem bo sam widzialem tak dzialajace komputery ale jak poczytasz w
> instrukcji od takiej plyty to nigdzie nie bedzie napisane ze mozna
> tak uzywac.
> Pozdr.

Je czytalem kiedys instrukcje od swojej VXPRO i dziala do dzisiaj z 2x8
mb EDO i 1x DIMM 32 mb. Jest napisane ze drugi DIMM dzialac nie bedzie
przy SIMMach ale ze pierwszy owszem.

Pomyslu nie mam - jedyne co mi sie z tym kojarzy to ze wklada DIMM do
slotu DIMM2 - i dlatego sam dziala a w spolce cos szwankuje. No ale nie
wiem.

--
Górnik