Re: Jak pogodzic SIMM i DIMM ?!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 08:17:22 MET DST

Użytkownik krzyss <krzyss_at_krzyss.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:am2pmm$459$2_at_news.tpi.pl...
Użytkownik mega napisał:

> moze sie zdziwisz, ale widzialem goscia, ktory jezdzil na rowerze i mial
> rolki na nogach, tzn. dzialaly mu oba rodzaje pamieci na raz, z tym ze
> jego plyta miala wspoldzielony bank na simmy i dimmy, a drugi bank byl
> tylko dla dimmow. jesli sie wlozylo simmy i dimmy do oddzielnych bankow,
> to dzialalo.

Wiem bo sam widzialem tak dzialajace komputery ale jak poczytasz w
instrukcji od takiej plyty to nigdzie nie bedzie napisane ze mozna tak
uzywac.
To lepiej naucz sie czytac i nie gadaj głopot !!
bo wlasnie chodzi o plyte na Intel TX i m.in. ona obsługuje taki manewr !!!
a... i wylacz HTML dla poczty lamo

--
[ ------- krzyss_at_krzyss.com --- www.krzyss.com ------- ]