Wstawanie ATX oraz listwa filtrująca

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 07:51:29 MET DST

Witam, w mojej sieci energetycznej często występują nagłe
spadki napięcia i komp. się wyłączają mój ATX wstaje często
dopiero po kilku minutach, drugi AT raczej od razu. Do tego
w ATX często po tym wyłączeniu wywala jakiś błąd CONFIGMG,
ale potem system wstaje w awaryjnym. Chcę się jakoś chociaż
troszkę zabezpieczyć i myślę kupić dwie listwy filtrujące EVER
na UPS raczej mnie nie stać obecnie. A może polecacie jakieś
inne rozwiązanie? Aha która listwa wybrać dodam że często
następuje jakby krótkie mrugniecie światła i TV
nie wiem czy różnice między nimi są znaczne w działaniu
czy to tylko dodatkowe bajery? Czekam na odpowiedzi ludzi
znających się na rzeczy i userów podobnych listew - pozdrawiam