Re: Problem - MAXTOR 6L040J2

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 00:24:14 MET DST

> Jeżeli producent podaje taką temperaturę, to się nie zastanawiaj i zanieś
> dysk do reklamacji.

Nie do konca! Jak zaniesiesz do serwisu i powiesz ze sie przegrzewa - moze
sie okazac, ze masz kiepska obudowe (kiepski obieg powietrza) i wtedy
stracisz gwarancje. Radze zamontowac wiatraczek pod twardzielem (taki maly).
Ja zamontowalem (zdjajem ze radiatora do k6-2) i temp. spadla o ponad10
stopni. Teraz mam ok! W najgorszych chwilach mam 52 stopnie. Teraz - 45.