Re: Porozmawiajmy o plytach pod Athlon'y !

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 00:13:28 MET DST

>Zloto : Epox 8K3A
>Srebro : Asus A7V333-U
>Bronz : Soltek 75DRV5

No to chyba wyjdzie na bronz, albo srebro jeszcze walka ;)
Nie bede kupowal tych namodzonych bo zobaczylem ze
SB Audigy tez ma port FireWire (IEEE-1394) wiec po co mi taki na
plycie, asusu moze zwycierzyc przez paradoks jest drozszy, a nie ma
muzycznej, apo co mi ona jaki tak kupie Audigy.
Wiadomoze mozna wylaczyc, ale nie wiem czy to bedzie dzialalo OK, na
tamtej wylaczonej a podpietej nowej....pewnie tak, ale jak dla mnie te
zintegrowane to glupota. Choc wsumie 100 zlotych mniej piechota nie
chodzi....:)
No chyba zeby narazie nie kupowac Audigy, a kozystac z tej z Soltekiem
jezeli do niej mozna podlaczyc surraund, no ale znowu pewnie sie okaze
ze to nie jest cos kompatibilne z SB 5.1 Live tylko gorzej i sie nie
da :(

Pozdro
Piotr