Re: Porozmawiajmy o plytach pod Athlon'y !

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 23:43:27 MET DST

>Plyta - marzenie - Asus A7V333 - bez RAID w pcprojekt kosztuje 500 PLN;
>Soltek DRV5 jest o 100 PLN tanszy. Wszystkie plyty na VIA KT333 beda
>oferowaly jako-takie mozliwosci rozbudowy.

A plyta Asus A7V333-RUF Via KT333 + Raid + IEEE-1394
moze to jest warte uwagi, chcialbym sie w przyszlosci bawic w montarz
filmow, a wiem ze do czegos takiego potzrebny jest ten FireWire ,
czy nie ma sensu i jak by co sie taniej dokupi. ?

No i co rozumiec przez zamieszczone na stronie komputertronik.pl
zdanie o tym Soltek "duże możliwości overclockingu (Red Storm)"

Pozdrawiam