Re: zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 23:39:58 MET DST

> a jak nie to ciekawy jestem, jakich sterów uzywacie do live!, bo z
tego co
> sie orientowalem to nie tylko creative wypuszczal stery dla live'a.

ja uzywam sterow KX Project Eugene Gavrilov`a.
sa darmowe. jeszcze w fazie robienia, aczkolwiek coraz lepsze.
do zastosowan profesjonalnych raczej.
znaczna poprawa jakosci, przy nich te livewar`y to straszliwie pierdza
;)
http://kxproject.spb.ru/down.php

jesli masz jeszcze jakies pytania co do tych sterow, to pisz, pytaj,
ja uzywam ich juz z pol roku i jestem w pelni zadowolony (nie gram
duzo.. ..w gierki), uaktualnienia sa czeste, a autor odpowiada na
mejle i przyjmuje do wiadomosci swoje bug-i :))

pozdro,

---
aRti