znikajace partycje

Autor: Serisaac (serisaac_at_belial.pl.eu.org)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 10:57:57 MET DST

Mam dysk barakuda IV 60gb
po sformatowani dysku i zalozenie partycii rozszezonych podczas uzytkowania
po wylaczeniu i wlaczeniu kompa gina partycje np. mam partycje c ,d,e,f,g,h.
. po jakims wlaczeniu komputera znika g i h pozostale chodza dobrze.
kilka razy z tego powodu formatowalem dysk i to sie powtaza. Czsem gina 3
ostanie. co może byc przyczyną moze wirus? dysk formatowalem programe
"ran" jakiegos Chipa
 Mam nadzieje ,że ktoś rozpozna problem. pozdrawiam m.m.