Re: SONY E430 vs SAMSUNG 959NF vs iiyama HM903DT Vision Master Pro 454

Autor: Zbigniew Mączyński (Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 11:38:22 MET DST

> i kot ma racje? aaaaaaaaaaaaaaaaa :-O :-(((

Nie wiem :-)

Może porównywali z EiZo :-)

Moze nie ustawili poprawnie monitora (zbieżnosc i itd)

Mój ten na pierwszy rzut oka miał słabą ostrośc. Ale wystarczyło ustawić
zbieżnośc i jes\zcze kilka ustawień aby jakośc wyświetlanego monitora bardzo
się poprawiła.

> Zobaczę w poniedizałek w sklepie LORIEN...... I wtedy bede miał dopiero
> problem :-))

Eee. Byle nie był podłaczony pzrez przejściówkę lub na słabej grafice. Bo
nawet najlepszy monitor żle dostrojony lub podłaczony do słabiutkiej grafiki
nie pokaże całych swoich możliowści :-)

Ale Samsung 959NF to tez dobry zakup :-)

--
Pozdrawiam.
/// Kaszpir ///