Re: SONY E430 vs SAMSUNG 959NF vs iiyama HM903DT Vision Master Pro 454

Autor: FiLiP (filippe_at_o2.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 13:10:03 MET DST

Byłem na Kijowskiej w LORIEN ale tam mieli "kijową" kartę graficzną.
Przywiozą wszystkie interesujące mnie monitory na Ptasią i podłączą
bezpośrednio do jakiejś innej (niby niezłej) karty. Generalnie obsługa w
Lorien jest bardzo dobra. Może nie są ekspertami w tym temacie, ale mają
podejście do klienta na 5... He he!

Są jeszcze w Warszawie jakieś sklepy z dużym wyborem monitorów (19")?

--
Pozdrawiam FiLiP