Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 20:41:14 MET DST

>Nie, mam w domu duzo roznych gratow i jak mnie napada chandra, to
>zestawiam rozne dzikie kombinacje :)
Najdziksze...:))
Chodziło mi _tylko_ o to, że większość przytaczanych przez Ciebie gratów, to
autentyczne zabytki, i większości nie przyszłoby do głowy pakować ich razem
do jednego pudła. A z nowszymi wersjami tychże produktów KT sobie radzi.
Pomijam i740, z którą nie radzi sobie nawet intel (na marginesie - na VP3
też chodzila, choć intel twierdził, że nie będzie)

>Ano karta AMD. Zreszta nie byle jaka, bo wyjeta z RS/6000, a tam badziewia
>nie wkladali :)
prawda :)

>Wiem. Ale to sa popularne karty ;)
A KT to popularne chipsety ;)
Pasuje...

>Tia. Tylko, ze zmienilem plyte i sie nagle automagicznie naprawilo. Cuda
>panie dziejku, cuda ;)
Jak z K5 panie dzieju, jak z K5....;))))

>Nie ucz ojca dzieci robic ;) Przerwania oczywiscie osobne.
No, Wojtek. Jeśli zamierzasz mówić do mnie: "synu", to najbliższy weekend
mam wolny. Jestem z Bydgoszczy, więc do Swornigaci daleko nie mam, przyjadę
i osobiście Ci wp%^$#"{ę :)))
BDW, klub Fiacika jeszcze się tam wybiera ????

>Nigdy nie gadalem jak Intelowiec, ani jak AMDkowiec -- nie pamietasz
>watkow o Atari i Amidze? ;)
Do końca życia nie zapomnę ;))
Gadasz, gadasz, popatrz na Twoją dyskusję z R.Sokołem ;)))

>A poza tym, jeszcze dwa miesiace temu mialem
>obie platformy.
Ja mam cały czas ;)))

pozdro...
sprocket