Tuner TV pod XP - jaki?

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 14:11:29 MET DST

Czesc

Pol roku temu kupilem sobie tuner TV - Prolink PixelView- Stereo Nicam,
Radio itp.
Najbardziej wypasiony model. Wywalilem w niego od pyty kasy.
Jednak po podlaczeniu okazalo sie ze obraz ma straszne zaklucenia.
W zaden sposob nie dalem rady ich zlikwidowac, wiec tuner sprzedalem :(
Wymienialem zasilacze, obudowy itp....

Teraz znowu mnie naszlo na tuner.
Chce jutro na gieldzie kupic jakis uzywany tuner z pilotem.
Prosze o jakies rady co wybrac do ok 100 zl.
Na allegro sa jakies FlyView w cenie do 100 zl. Czy warto to kupic.
zalezy mi jedynie na stereo, oraz na pilocie, oraz aby obraz byl OK.

Aha, tuner MUSI dzialac bezproblemowo pod Win XP.

Jakby co to podaje model mojej plyty gl. Soltek SL75 KAV.

z gory dzieki za rady!

--
pozdrawiam,
Gozdek