Re: LiteOn OPINIE

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 21:30:08 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message news:3D7C5D71.303248E3_at_magsoft.com.pl...
> W gazetach nie jest ich tak dużo -- np. CHIP nie dołącza DVD
> w ogóle, wiele tytułów ogranicza się do dodawania płytki
> DVD "od święta" normalnie dodając CD...
>
> W wypożyczalni zaś olbrzymia większość płyt to filmy. Jeśli
> ktoś chce oglądać filmy, to nie widzę przeszkód, aby posiadał
> napęd DVD -- ale do innych zastosowań użyteczność DVD-ROMu
> jest dyskusyjna ;)

Microsoft rozprowadza swoją MSDN Library tylko na DVD już od dawna.
Sądzę że nie są tu wyjątkiem na rynku ale inny przykład mi do
głowy nie przychodzi... W kazdym razie DVD-ROM ma sens nie tylko
do oglądania filmów - powiem więcej, oglądanie filmów z komputera
w ogóle nie bardzo ma sens - cały myk miał polegać własnie na tym,
aby odtworzyć w pokoju efekt kina - ciężko to zrobić gdy szumi
komputer i wyświetla nam ten film na 17" o standardowych wymiarach
zamiast 16:9 w formacie kinowym. Od tego są "prawdziwe" playery...
A może się mylę? :-)

> I co z tego? :) Moja nagrywarka w ogóle nie obsługuje RW.
> Wystarczają mi płytki 74 min, od święta nagrywam 80 min.

Nie spotyka się już na rynku nagrywarek CD-R. Są już tylko CD-RW.
Nie wiem zatem do czego zmierzasz...

> Wszystko zależy od wymagań stawianych napędowi.

:-)