Re: Abit Be6-1.2

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 21:30:19 MET DST

Użytkownik "Tauzen" <tauzen2001_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A male sprostowanie ta plyta to Abit BE6-II v 1.2.
> Wiem ze sa jeszce procki celerony stare 950 MHz (Coppermine) jeszcze je
> kupic mozna z malym problemem.
> Myslalem ze moze cos z tych (Tualatin) pojdzie mi na tej plycie.
> A tak poza tym to Gforce TI4200 bedzie dobrze lazil jak wymienie tez proca
> na przynajmniej 950Mhz ??

tualitan ci nie pojdzie - nie wiem skad jestes ale w Krakowie w co drugim
sklepie kupisz celerona coopermine 950 np. tu:
http://www.rancom.krakow.pl/oferta.php?cat=22 - a ze tu sprzedaja tez przez
internet to nie zastanawiaj sie za dlugo bo cena jest atrakcyjan i do tego
masz boxa

co do tego Gforca to na pewno AGPx2 nie bedzie mu sprzymierzencem
celek 950 chyba zreszta tez - ale na dzisiejsze czasy starczy

p.s. - ja takiego celka mam obecnie podkreconego na 1266 (fsb 133, vcore
2.0) i smiga ze hej

pozdrawiam