Re: Poszukuje przejsciowki...

Autor: michal (michal_b3_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 21:55:55 MET DST

> ... takiej jaka opisywali ostatnio w CHIP'ie do wyjscia VGA na Euro, ew.
> zwykle analogowe do kablowki. Moze wie ktos gdzie ja mozna kupic (chodzi
mi
> o polski sklep internetowy) w rozsadnej cenie? Dzieki!!!

Witaj !
Jak możesz to przeslij mi jakies dane i opis tej przejsciówki z chipa.
Niestety nie mam tego nr. i nie bardzo wiem o co chodzi. Pracuje w hurtowni
komputerowej i mamy różne cuda. A czasem prowadzimy sprzedarz detaliczną.
Jeśli by coś takiego było to dostaniesz to serviskiem, płatne przy odbiorze.

Pozdrawiam
Michal