Re: Abit Be6-1.2

Autor: Tauzen (tauzen2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 19:44:02 MET DST

> Witam ma pytanie chcialbym zmienic procesor na Celerona (Tualatin).
> Na abicie pisza ze nie wspiera ich , mam najnowszy dostepny bios do
> tej plyty wgrany.
> Ma ktos doswiadczenia z tym ??
> Ps.
> Albo moze zalozyc Celerona(Coppermine) na komputroniku w poznaniu sie
> skonczyly 1MHz
> moze ktos wie gdzie kupic jeszcze je :)
> Pozdrawiam :)
> Lukasz

A male sprostowanie ta plyta to Abit BE6-II v 1.2.
Wiem ze sa jeszce procki celerony stare 950 MHz (Coppermine) jeszcze je
kupic mozna z malym problemem.
Myslalem ze moze cos z tych (Tualatin) pojdzie mi na tej plycie.
A tak poza tym to Gforce TI4200 bedzie dobrze lazil jak wymienie tez proca
na przynajmniej 950Mhz ??