Re: GF4 Ti Prolinka a GF3 Winfast'a

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 10:18:21 MET DST

Użytkownik "debiutant" <cukiereczek_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> -hej...
> - w końcu udało mi się uzbierać dostateczną ilość pieniążków na "dobrą"
> kartę graficzną. Postanowiłem zakupić sobie GF4 Ti4200 64 MB - nie jakąś
> markową, tylko "najzwyklejszego" Prolinka.

Pamietaj, ze Prolink to cos wiecej niz NoName - karty tego producenta
rowniez sa "markowe", chociaz moze nie w takim stopniu jak Gainward :)

-
> firmy Winfast. Zachwalał ją bardzo, argumentował, iż jest:
> -równie wydajna w grach jak GF4 Ti,
> -ma "solidniejsze" wykonanie - z czym trzeba się chyba zgodzić

Jeszcze do niedawna zgodzilbym sie w 100%. Ostatnio jednak Prolink poprawil
sie znaczaco w jakosci swoich produktow - zwlaszcza przy serii GF4 Ti 4x00..
wczesniej z np GF2 roznie to bywalo..

> -jest bezawaryjna, natomiast - jak twierdził - Prolinki bardzo często
> trafiają do serwisu.

U mnie w GF4 Ti 4200 z Prolinka po miesiacu uzytkowania zaczal "chrupac"
wiatraczek - usterka niewielka, aczkolwiek aby nie stracic gwarancji
musialem udac sie do serwisu.. :/

> Wziąłem zatem owego GF3 na przetestowanie - chodzi faktycznie świetnie.
> W poniedziałek mogę go jednak wymienić na "nie-firmowego" GF4. I teraz
> nie wiem co zrobić. Zostać przy tym GF3 Winfasta, czy też "postawić" na
> GF4 Prolinka? Jestem w kropce - proszę zatem wszystkich, którzy mogą mi
> pomóc do ustosunkowania się do tego konkretnego problemu...

Jesli jestes zadowolony z tego GF3 to go zostaw - roznica wydajnosci
pomiedzy GF3Ti500 a GF4Ti4200 nie jest tak wielka (na korzysc GF4) -
najczesciej kilka-kilkanascie FPS w grach.. Ponadto bedziesz mial wieksza
satysfakcje z uzywania "bardziej markowej" karty ;) Chociaz na Twoim miejscu
(jesli dysponujesz odpowiednia iloscia $) wzialbym karte firmy Gainward.

Pozdrawiam,
Mariusz M.