Re: ATA100/ATA133

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 05:54:26 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk <maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> tak, wiem, płatki misków :^) ale zauważ, że rozwiązania typowo high-end
> storage nie są aż znowu tak popularne i typowego kontroler promiśka, czy
> hapeteka jest uznawany za RAID. pozatym 4 maxtory d540x 160gb mogą robić
> za naprawdę tanią przestrzeń dyskową :>

ejj no , ja sie kuce z W.G o to ze IDE moze byc szybsze od SCSI w tej
samej cenie a nie o to z czego moszna zrobic najtaniej partycje 600GB :)

> e tam. fajne dyski, tylko trzeba było założyć cooler :> pozatym ja
> 7200rpm ide nie uznaję za pełnoprawne dyski, 5400rpm wystarczają do
> większości zastosowań domowych :^)

no nie wiem, odkad mialem IBMa ICL to wszystkie dyski sa za woooolne :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P