jaki procesor do płyty

Autor: Janusz Kornaga (kornaga_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 06:53:22 MET DST

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki procesor może pracować na płycie ECS
K7VZM ver.1.1..., obecnie mam Durona 600 i chciałbym dać np, Athlona XP
1800+ ale nie wiem czy to będzie działać, czy może trzeba aktualizować BIOS.
Czy można jakoś rozwiązać problem zbyt małej ilości gniazd PCI (tylko 2) na
tej płycie, jest karta sieciowa i dżwiękowa, a chciałbym dać jeszcze
telewizyjną, i drugą sieciową